Onbeperkt mobiel internet is er nu ook voor prepaidklanten.

Simyo introduceert Samen korting via Mijn Simyo-app

De Mijn Simyo-app van Simyo heeft een handige nieuwe functie: Samen korting. Gebruikers kunnen hiermee in de app een Sim Only-abonnement afsluiten voor een familielid dat op hetzelfde adres woont en dit direct beheren. Beide gebruikers krijgen automatisch een Vriendendeal-korting van € 10,-.

Eenvoudig afsluiten

Met de nieuwe Samen korting-functie kunnen klanten een Sim Only-abonnement voor iemand anders afsluiten, zoals hun partner of kind. Dit werkt heel snel. Veel informatie, zoals de adresgegevens en bankrekening, neemt Simyo over van de gebruiker die via de app het abonnement voor de ander afsluit. De nieuwe gebruiker hoeft dit dus niet zelf in te vullen. Na het afsluiten van het Sim Only-abonnement, kan de gebruiker het abonnement van de ander direct beheren via de Mijn Simyo-app. Hiermee houden bijvoorbeeld ouders op afstand het verbruik en de kosten van hun kind in de gaten en hoeven ze daarvoor niet op de telefoon zelf te kijken.

Overzicht behouden

Dit werkt via de mogelijkheid in de Mijn Simyo-app om meerdere nummers te beheren. Hiermee kunnen gebruikers meerdere nummers toevoegen aan de app voor zowel Prepaid als Sim Only. Gebruikers houden zo eenvoudig toezicht op het verbruik en de kosten van de verschillende nummers. Ook voor zakelijk gebruik is deze mogelijkheid ideaal. Werkgevers houden zo overzicht op de verbruikskosten van personeel.

Vriendendeal Simyo

Op een abonnement dat wordt afgesloten via de Samen korting-functie zit Vriendendeal-korting. Met de Vriendendeal-korting beloont Simyo blije klanten die de provider aan vrienden en familie aanraden. Zowel de aandrager als de nieuwe klant krijgt hierbij eenmalig € 10,- korting op de volgende factuur. Ook de telecomprovider Ben werkt met een soortgelijke constructie. Ook deze provider beloont bestaande klanten die nieuwe klanten aanbrengen. Bij Ben maakt het overigens niet uit op welk adres diegene woont. Hierbij gaat het enkel om het aanbrengen van een nieuwe klant.

Paul Herps

Paul is een echte telecomfreak. Sinds de opkomst van mobiele telefonie in Nederland was hij er bij. Geen enkel nieuws ontgaat en is daarnaast ook niet te beroerd om verder onderzoek te doen.

Voeg reactie toe

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Volg ons

Volg ons direct op Facebook of Twitter en blijf continu op de hoogte van het laatste nieuws.